flashback

har pratat lite gamla goda minnen men en vän i helgen :P Haha! En sommar för massa år sedan (känns det som) klättrade jag, Nina, Krille, Hellmark, B.A och några till in på bassängområdet på campingen och badade i stora bassängen! Kommer du ihåg det Nina ?! Haha, det var roligt det :DSpännande om inte annat! Och pinsamt, det är faktiskt lättare för killar att göra en sådan grej. Vi tjejer har ju helt andra sorters underkläder på oss :P och på den tiden hade man ju inte "heltäckande" panties precis... haha! Tider tider :P Ung och galen kan man lite lindrigt kalla det! Undra om man skulle få för sig att göra något liknande nu för tiden? Får bli till sommarn ;P Hahaha! Känns som jag börjar hitta tillbaka till min galna sida, vet inte om det är skrämmande eller kul. Mest kul I think ;)

Då har jag delat med mig lite av min "ungdomstid", och ni får tycka vad ni vill :P Jag hade iallafall roligt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Töntigt :P haha nej då! Vill du hälsa på nu till helgen? :)

2009-03-09 @ 22:00:42
Postat av: Nina

Jag kommer ihåg!! Ja gud så mycket bus vi har haft för oss. :) Tänk vad man vågade mycket... Saknar verkligen den tiden!! Puss puss

2009-03-10 @ 06:17:41
URL: http://shinysister.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi kan vara galna tillsammans om du vill??

2009-03-10 @ 13:43:08
URL: http://carolinewickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0