en sån man tutar på

nu är det banne mig dags att gå till sängs. Har vart så trött idag att allt bara snurrat vid vissa tillfällen. Nog för att det snurrar rätt ofta i mitt huvud, men nu är det något alldeles extra :P Antar att jag behöver mer sömn. Vi drar den slutsatsen :)
Min dag har för övrigt vart bra. Blev en längre dag än vad det var tänkt på praktiken, hade handledning och då behövs tid.
Har vart ute och gått "lilla" rundan idag, den tar lite drygt 30 min. Stora rundan är på drygt en timme, men den har vi ju gått både måndag och tisdag. Får bli den imöra :) Haft våffelmys med Cisen också <3 Vi gjorde egen smet. Mycket bättre :) och gött var det! Myccche gött :)
Jag har upptäckt att jag är "en sån man tutar på". Visst är det läskigt när man går över ett övergångsställe och bara väntar på TUUUUUUT ?! Fastän man är beredd så blir man lika skraj varje gång. Solen har hittat till Karlstad, och så har även raggarna och "bil-style-typerna". Tro mig, jag har känt av dem... Nu, sova!

P&K / little J

5 smoothies för denna dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0