earth hour

det är väl bra härligt med helg ? Igår kom mamma, pappa och Curry ner. Så nu står Curry där ute på Hammarö i sin nya box :) I morgon ska vi ut och titta på träningen. Ska bli riktigt kul :) Jag tror det här kommer bli hur bra som helst. Jag vill verkligen att det ska bli det!   
Jag samlar alla möjliga krafter inför den sista VFU-veckan. Fy bubblan vad skönt det ska bli med "vanlig" vardag. För då kommer jag kunna åka ut med Julia till stallet! På så vis känns det inte lika jobbigt att lämna Curr på ett nytt ställe, eftersom jag kommer kunna vara med så pass mycket. Jag är helnöjd :) Jag kommer även kunna rida mer än vad jag gjort på länge, vilket också är ett stort plus! Det löser sig, allt löser sig :) me so.. happy ;P



Förresten! Släckte ni alla lampor vid 20.30 ?! Det gjorde vi iallafall :) tände massa ljus och åt asgod mat! Var och hämtadade från Mongolian Steakhouse. Det är grejer det :) Passat på att fira pappa också. Han fyller nämligen 45 år i morgon :)
En annan grej att komma ihåg är ju att ställa fram klockan! Tur att det är helg,  jobbigt om man skulle gjort det mitt i veckan. Då är varje timme värdefull :P
Idag har jag köpt ett par mjukisar, riktigt gött med nya sådana! Det är ändå något man använder flera gånger i veckan. Så det behövs förnyas :) Har även hittat ett par jeans, Levis. Och vet ni  ?! Jag har gått ner en storlek ;D så nu har jag 25 på jeans. Fan vad gött :P ska köpa dem i morgon eller till veckan. Måste få hjälp med att sy upp dem.. Har även köpt en sådant där mönstrat pannband, som jag ska ha när jag är ute och går osv :) Var halva priset på Inter Sport, mycket bra! Nu ska jag fortsätta glo på fotbollen ett tag, sedan får det bli säng och sova. Berättar mer om helgens inköp i morgon. Örker int nu :P

P&K/ little J





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0