Dalarna

Fick ett ryck igår, och tog tåget hem! Vi tyckte vi kunde få det :P Idag har jag lite att uträtta... ringa några phone calls etc. Elin ska även få ge sig på mig här i helgen eller vilken dag det nu det blir. Måste se till att snygga till mig lite uppe i huvudet nu när jag ska vara borta så länge! :O
Har lite grejer på gång, är väldigt sugen på det. Men vet inte om jag vågar :P Äh, man lever bara en gång... och vad jag fått lära mig den senaste månaden är ju att livet går ut på att levas (sedan får ju alla välja på vilket vis då..), så här ska svängarna tas ut, medan de kan tas ut ;)
Helgen då? Blir lugn, film&mys är iallafall inplanerat! Det gillas :) Är  bjuden på födelsedagskalajs/inflyttningsfest i Rättvik, men orkar inte :S får säga tack ändå!

Nej, nu ska jag göra någe annat! Tjo .


bästa låten som någonsin gjorts .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0