dagliga funderingar

idag har jag vart och solat. Och shit så skönt det var! Får se om jag hinner med det i morgon, borde jag göra. Orkar är väl en annan fråga att ställa sig. Ska på webbkonferens på skolan i morgon, mellan 14 och 17... känns ju sådär väldigt roligt då rå. Hade verkligen velat slippa, men det är bara att bita ihop. 16 dagar gjorda av 20! F*n vad gött.
Än är det lite oklat med hur det blir med helgen.. Jag har tagit på mig att rida på söndag. Men om Cissi åker hem blir jag lite fundersam, har (troligen) fredagen inbokad med D iallafall. Men vad ska jag göra alldeles ensam på en lördag ? Ja, i värsta fall får det lösa sig ändå :) Är ju inte där ännu.

Ska jag unna mig kvällsfika ? känner mig lite smått sugen sådär.. Får sätta fart med det nu i så fall. Ska ju sova snart :S Var svårt att somna igår, blev helt fel med denna tidsomställning. Tur att det bara är en timme det gäller :) Nje.. nu har jag ingen lust att skriva mer. Hörs imöra ;)



jag känner mig så lycklig, helst efter kvällar som denna. håller med, den absolut bästa hittils .

P&K / little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0