wöwöwöwööööw

Åh vilken härlig dag :) ångrar inte en sekund att jag gav bort mitt pass till Marina. Har legat nere på beachen från förmiddagen till 16.30. Till en början var det jag, Elin, Marcus, Björn och Victor. Sedan åkte de två sistnämnda men lite senare anslöt sig  fler. Det har badats, ätits vattenmelon, mysts, spelats volleyboll m.m. Toppendag :) Igår badade jag för första gången i år, idag har jag badat tre gånger. Fy så härligt det är nu! Synd att sommaren är så kort på den här delen av jordklotet... Men det är kanske därför man uppskattar den så mycket ? Skulle chansa på det faktiskt.
Solen tog bra idag, ser jag nu :P kommer antagligen synas ännu mer ikväll..heh. Man är ju så mycket snyggare när man är brun ;)

I morgon bär det av till K-town. Är det meningen iallafall! Hur, vart och när är en bättre fråga. Måste bara tjata lite mer på mamma/pappa om bil... Det ordnar sig. Tror jag lyckats få med mig Elin också :) Kul! Hon har ju inte vart och hälsat på där nere än, och eftersom det troligen inte kommer bli av annars så är det lika bra hon följer med nu :)
Nu har jag ätit, wok blev det idag. Himla gött det! Borde packa lite nu, vad ska man ha med sig ? Alltid lika stort problem tycker jag... Ny bikini ska införskaffas, det är en sak som är säker! Stadium har mycket fint, H&M med. Finns mycket att välja på, tråkigt att åka till Mora och köpa sådant. Vad har man att välja på ? Intersport ? Äh :P
Tösen ska klippas/rakas också. Hon har alldeles för tjock päls för den här värmen. Gofisan! <3
Sätta fart kanske ? Helst av allt hade jag velat slumra en stund, men sådant kan man göra när man blir pensionär. Eller hur M? ;D




P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0