when it was good

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva... fullkomligt omotiverat just nu. Antar att jag är jääävligt trött på att höra ljudet av tangenter...
I morgon bär det av till K-town för en sista sväng, på ett tag. Får se när det blir att åka ner igen, någon gång i sommar hoppas jag på. Blir bara att sova där i en natt, åker nämligen hem på onsdagen igen. Tänkte hinna med att åka ut till min älskling en sväng också. Vet ju inte när jag får träffa honom nästa gång :S 

Igår blev det deg på beachen. Brände mig en aning på ryggen, men inget överdrivet :P nu börjar man återfå färgen igen, lite iallafall. Idag har det kommit in lite mer moln... gillar inte att ett lågtryck är påväg in. Jag som har köpt en klänning till fredag och allt. Segt! Får väl frysa lite då :P
Tänkte lägga in bilder från helgen... men hittar inga batterier till kameran. Får ta det senare. Nu ska jag och Nicke gå till Tösen, dags för lunch. See you .


Yeah baby, do that dance
it's the last dance you'll ever get the chance to do
Girl shake that ass
You ain't ever gonna break that glass, that windshield's too strong for you
I said yeah baby, sing that song
It's the last song you'll ever get the chance to sing
You sexy little thing, show me what you got, give it your all
Look at you ball, why you cryin' to me? Same song and dance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0