student 2009

Guuuud så avundsjuk jag är på alla studenter! Jag vill också ju :P Så himla roligt! Men men, man får väl acceptera att man börjar bli gammal, och att det nu är två år sedan man fick ta på sig studentmössan och svettandes gapa sig hes i Orsadräkten. Kikade i min mössa igår. Blev nästan lite tårögd när jag läste alla gulliga hälsningar från när och kära. På ett vis längtar jag tillbaka till den tiden, något så in i norden... men samtidigt måste man blicka framåt också.
Det är så otroligt mycket som förändrats i mitt liv sedan jag tog studenten. Då trodde man att allt skulle vara och bli som det var då, resten av livet. Men ack så fel man hade! Då visste jag inte ens att jag skulle flytta till Karlstad, och nu har jag redan avklarat två år där nere. Helt sjukt vad tiden går! Vart ska den med mig ?! Ibland känns det ut som att jag bara står vid sidan av och bara glor medan livet rusar fram som en skenande berg-och-dalbana. Jag kan då dö med gott samvete, när det är dags :) Kan då säga att jag inte slösat bort tiden jag hittils har levt här på jorden. Det är bra det, för vem vill dö nyfiken ?
Något mer än Orsa/Mora-området vill man väl se innan det är dags att tacka för sig ?! :P

Nu ska jag dona iordning mig, för snart är det dags att åka ner på Storgatan och en hes och, inte så lite, alkoholpåverkad Emma Andersson. GRATTIS GUMMAN MIN! Du är bäst! <3



STUDENT 2009 - Emma Andersson <3

Kommentarer
Postat av: tess

ja, nog fick man svettas för två år sen minsann, jag tror varenda kotte skållade fotsulorna när vi cruisa omkring på flaken :) jag blir också tårögd när man läser i mössan, eller åtminstone försöker läsa, tydligen falnar bläck med tiden den också. tvi vale för det, men hurra för studenten :) kram till dig johanna!

2009-06-06 @ 14:01:12
URL: http://ttessii.blogg.se/
Postat av: E

Ååååh gumman :).. DU ÄR BÄST <3

2009-06-08 @ 20:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0