Söndag

Tänka sig. Det är söndag mina vänner! Och jag har avklarat min arbetsdag nr. 2 den här sommaren. Idag var det lugnt, alldeles för lugnt. Känns som att jag har städat hela Rovdjurscentrum... Men vad ska man göra ? Något lär man ju fördriva tiden med.
Vad gjorde hon igår då? Jobbade och kom hem kl17, åkte direkt till mormor och morfar där det var kalas. Smörgåstårta med massa räkor och vin är bra gött det! (Ja, det blev lite vin igår med...) Åkte hem en sväng och träffade Emma och Kotten. Kotten vela inte leka med min Nicke först, men efter ett tag så släppte han efter :P Senare på kvällen blev det mys och fotboll. En lugn och utomordentlig lördag :) Kan tippa på att den här dagen blir minst sagt lika lugn.

I morgon är det kick-off inför sommaren, och gudidad tur i parken! YES :D Äntligen! Har varken sett de två nya tigrarna eller isbjörnarna än. Spännande! :) Aldrig i hela mitt liv trodde jag att jag skulle få se varken tigrar eller isbjörnar, i en dalaskog dessutom. Fräsigt :)

Nu är det klart! Den 31 juni bär det av ner till K-town igen, vi ska på RIX FM-festival! Skoj skoj :D Stannar där till den 2a. Tänkte även passa på att titta till mannen i mitt liv ute på Hammarö. Såhär bor han numera;




Stooor hage!




Curry & Isadora <3


Mattes gofis <3 Världens goaste mule! Miss you Curr...

P&K/ little J

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååååååååh :[

2009-06-09 @ 15:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0