pluggdepp & väderpepp

ÄR så trött på att inte ha word på min dator. Det blir bara massa knas med dokumentet när man ändrar från open office till word! Jävla nååå! Ska bli så skönt nät det här förbannade skrivandet är över på riktigt. Bara jag kunde få den där texten från min kära klasskamrat så jag får det där ur världen också. Ja, jag är irriterad!
Längtar som en gnu till v. 33!! Ge mig!

Har faktiskt solat lite idag, var riktigt skönt. Somnade fast jag har sovit så länge idag :P Älskar verkligen solen. Skulle inte klara mig utan den, den är min drog ;) Jag hoppas verkligen att jag och Cisen (kanske Ems) hittar en passande resa i augusti. Fy tusingen vad jag bara ska ligga och dega! Fint skit det. Hell yeah!


Någonting i den stilen va ? Ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0