partypepp

Jäääklar i min låda vad partysugen jag blev! (lyssnar på partymusic) På lördag, då smäller det vill jag lova :) Fredagen får bli lite familjemys, lite lätt uppvärmning sådär ;) En riktig karatefylla hade vart på sin plats, faktiskt! Vi får hoppas på fint väder, eller åtminstone uppehåll och lite varmare.
Trav på lördag då? Varför inte liksom :) Det var faktiskt riktigt trevligt sist. Inte för att det gick så bra, men va faen :P Härligt häng med härliga människor! 5 toasters för det :) Tåls att fundera på, det är då en sak som är klar!

Idag har jag och Tösen bjudit till minsann :) Tösen med glasögonen ;) 3 olika barn har ridit på henne idag, kommer inte ens ihåg när någon red på henne sist :P Jo då, vi hade lite "barnridning" i hagen bara :) Gick så bra så.Tror iallafall att en viss morbror fick fullpoäng idag ;D (Y)

Jobb i morgon då. Det hade tydligen vart kaos på RC (rovdjurscentrum) idag. Finare väder innebär mer turister! Vilket också kan innebära kaos såhär i början av säsongen innan alla kommit in i tempot... usch, får ont i magen vid blotta tanken. Men det har ju gått vare sig det velat eller inte i två säsonger nu, så varför inte i sommar med ? :)
I morgon jag ska äntligen få rida lite också! :D yeeei! På en stoor puppu-häst. Jag vet en som inte kommer kunna gå på torsdag! Hon heter Johanna Jackson. Men jag klagar inte, träningsvärk är grejer det. Gillar´t :) då vet man iallafall att man gjort något. Vilket jag inte har på år och dagar känns det som... Dåligt! Men jag får väl vila någon gång jag med ? :P Tur att Ullis har tre hästar som behöver på motion, jag är då inte sen att ställa upp :) Kan behöva bättra på min ridrumpa lite, en aning bara ;D Haha! Det blev faktiskt mycket promenerande i helgen, har inte gått så mycket på en vecka sammanlagt tror jag :P Det blir väl så antar jag, "vi går dit, det är inte så långt". Och tillslut var vi nästan hemma, så lika bra att fortsätta traska :P Hittade ju dit vi skulle tillslut. Det är himla många gator i det där Stockholmia...

Nu är det DHW! Hörs i morgon. Tjo



Någon som är sugen på att shake(a) lite på lördag ? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh ja, väldigt söögen :P Måste se till att få upp bilderna från helgen snart också så att alla får se vad vi har haft för oss :) hihii <3

2009-06-16 @ 23:12:27
Postat av: E

Försökr inte ragga mää nån annan ;) Du ska hålla dig till mig ;) haha

2009-06-17 @ 01:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0