partypepp

är jättesugen på kalas. Efter mina förra omgång borde jag egentligen inte vara det, för usch vad dålig jag var. Men nu är det som så att jag hade haft lust till lite kalas faktiskt. Det var mycket folk nere på campingen och strandserveringen. Trevligt! En annan jobbar ju i morgon, kl 9 börjar jag. Fast är glad för det, så kommer jag hem i tid istället. Då blir det att åka ner på beachen, eller en sväng med båtN. Ledig på måndag, tog mig ledigt ;P Det var en månads kostnad i mat det, men äh. "Lyxstudent" som man är har väl råd till att ge bort en dag ?! :O Äh. Kan jag gott få unna mig. Har räknat med fint väder, hoppas det blir så annars jävlar :P Mys på stranden står på schemat. Gött e de ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0