on a bed of roses (?!)

Jag har inte bestämt mig för hur det står till idag. Men jag skiter i det och bara kör på, så slipper jag känna efter. Smart va ?
Idag regnar det, ingen bra utgångspunkt för en givande dag. Har försökt mig på Elevers olikheter, kap 2, men det suger ju. Fy så j**vla tråkigt. Hur ska man ens få ihop en sida ? Blir till att ordbajsa... massor! ÄR väldigt trött på det nu btw. På så vis ska det blir skönt med matte i höst, för nu är jag trött på att vända ut och in på mina tankar och mig själv. Jag har tyckt slut på mig det här året! Så nu tycker jag att det räcker. Ska "bara" rätta till lite i rapporten (som ska in senast den 9e), göra klart den här uppgiften som ska in i morgon, sedan får vi hoppas att våran lilla extrauppgift vi kommer få är lindrig. För nu är jag så trött på allt vad skola och skriva heter! Blääääääääääää
Om inte jag har bestämt mig hur det står till efter det här inlägget, så tror jag att ni som läst har det :P

Nu ska jag sluta vara negativ. Vid 13-tiden ska jag faktiskt få klippa mig! Gulliga Elin visade sig ha tid för mig idag, sicken tur! För nu är min sk. page ingen page längre. Svårt att göra något åt frillan när den vuxit ifrån den ursprungliga frilla... så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0