Måndag

Då var ännu en ny vecka här. Vilket för mig innebär jobb 5 av 7 dagar. Rida ska jag också hinna med, roligt :) Har fortfarande träningsvärk från i lördags! Mage, rygg och ben. Men gött äre :) På´t i morgon igen! I lördags hamnade vi mitt i en regnskur... Jag var blöt ända inpå trosorna :P Usch vilket jävla väder. Telefonen blev dyngsur i byxfickan... men den klarade sig. Mycket galopp blev det, både jag och Emil (hästen) var fulla av sand efter den turen :P jag hade till och med i munnen. Men roligt var det, trots massa regn och sand :P
Börjar om en timme... ska kanske sätta fart med hår och diverse. Känner inte för att jobba idag! Lär ju sammanfatta helgen också... eller ja. Lördagen! Men det får bli senare, kommer faktiskt ärligt talat inte ihåg så mycket ;O Men trevligt var det, det vet jag :D Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0