Man kan ju inte få allt. Eller hur? :)

Det var mycket folk på jobbet idag. Eller lagom rättare sagt, det blev dock en aning stressigt sista timmen när jag var själv. Såå typiskt att det skulle bli rusning just då! Kaffet var påväg att ta slut, men jag klara't :) Stängningen gick okcså smidigt för en gångs skull. Nu är jag ledig i två dagar, sedan jobbar jag fem dagar i rad. På tisdagen (nästa vecka) bär det av söderut en sväng igen :) Inte Stockholm denna gång, utan till mitt älskade Karlstad! Saknar stället såå! Tre dagar, två nätter och Rix FM-festival. Gött :) Ska ju hälsa på min Curr också. Viktigast av alltihop :) Det är meningen att han ska komma hem en sväng nu i sommar, i ett par veckor :) När det blir är inte klart, men jag hoppas att det blir av!

I morgon på eftermiddagen/kvällen ska jag och Ullis åka ut till Bonäs med Exice och Rondo :) Ut och dundra runt på sandvägarna, skoj skoj! Mer träningsv'rk till mig. Tack och bock! :P Hoppas på fint  väder de här tv¨dagarna nu, så jag får sola lite... nu är precis all färg jag hade i slutet på maj borta. Träligt... Men man kan ju inte få allt. Eller hur? :)

P&K/ little J


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0