i en glasbubbla

Jag vet inte i vilken värld jag lever i. Har inte fattat att det är måndag, och att jag ska till Grönklitt om en si sådär 2 timmar.  Hallå ? :P shit... Först lär väl allas våran kära VD Tobbe prata om alla visioner för framtid och sommar, och inköp som Orsa Grönklitt gör. Tror företaget köper upp hela Dalarna snart! Herregud...
Men det blir bra. Ser som sagt fram emot rundvandringen, lär klä mig varmt.. och nå bra skor så man orkar klättra uppför berget :P Sedan blir det grillbuffé. Satan vad gott! Det blir en bra kväll :) Mysan hämtar mig vid 15.30 typ... det är rätt snart faktiskt. Neej vad söger ni, vi tar en glass på det va ? Tjo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0