happy

Älska vädret! När jag kom hem från jobbet idag drog jag med mig family på sjön. Kände inte för att gå in när man vart inne precis hela dagen, och ute på gården går det som sagt inte att vara på dagtid :O Nu är vi på G ner till Strandrestaurangen för mat. Gött :) Just nu känner jag mig så himla glad! Klarade sista delkursen på inriktningen också, fy tusingen vad jääävla bra :D ärligt så trodde jag aldrig det, med den där feta rapportskrivningen och allt. Jag känner mig så stolt över mig själv :) Dutti J! Vann på kubb gjorde jag igår också ;D "Det går bra nu".
Vädret är som sagt bra härligt. Det var jättevarmt redan i morse! Jag stortrivs när det är såhär :) Vad skulle jag göra utan denna årstid!

Jag har fortfarande inte hämtat mig från det här med Jacko. Blir förvånad över att jag reagerar så starkt! Har t.o.m fällt en tår. Helt otroligt hur det kan bli :O Kanske kan bero på att man känner en viss tillhörighet pga efternamnet ? :P kan så vara.
Nu ska vi åka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0