dagen

Den här dagen har vart bra. Det gick bra att rida också, tillslut. Min hand "sprack" på två ställen, så vi fick lov att lappa ihop mig :P hade en blåsa från igår som sprack, vilket sved som bara den, och ett annat sår sprack när jag böjde fingrarna så jag sörjade ner mig och häst. Plåster is the shit ;P Får bli vil från ridning ett par dagar, på söndag är det dags igen. Tequila då med, hon behöver det...
På vägen hem från Höjen svängde vi förbi hemma hos Fiddäs mamma och pappa, tog med oss tre liter jordgubbar som Fiddä fått av sin kära mor. Tre liter blev så småning om till två. Eftersom jag pratar så himla mycket glömde (faktiskt!) jag bort att lämna jordgubbarna i bilen när jag gick ur, så jag fick med mig en egen liter :P Haha usch vad jag skäms. Fick dem iallafall. Tack Sofie :) Får bjuda igen dig!

Nu håller jag praktiskt taget på att somna. Ska gå och duscha nu, innan jag äter upp alla jordgubbar :P Sovis i morgon, börjar kl 12. Just nu känns det bara huuur skönt som helst. Får ta igen det jag missar på dagen på kvällen istället ;) Älskar dessa varma sommarkvällar! Kan man vara kär i sommaren ?

Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är bra på att babbla och gå iväg med saker Johanna..Tsss..Minns du när vi var på Statoil och gjorde undersökning till matten?!?!?!haha=)

2009-06-26 @ 09:41:14
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: J herself

Haha ja men herregud! Då fick jag ju med mig en film :D Men egentligen var det ju Soooonya ;D

2009-06-26 @ 18:17:30
Postat av: Carro

Jaa det var det ju..Haha=)

2009-06-26 @ 22:05:20
URL: http://carolinewickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0