you are not alone

Usch. Idag är jag ur fas, helt och hållet. Vädret är en utav de stora bidragande orsakerna. Sedan folk som snackar så jävla mycket. Kan jag aldrig få vara ifred ?! Tur att folk i Orsa har Johanna Jackson. Annars skulle de dö av tristess. Vilket de redan håller på att göra eftersom de till och med hittar på saker att prata om. Tänk så jobbigt det kan vara att bli dissad!
Har vart på "Kändismatchen". Rätt segt... pga vädret bl.a. Yra ? Vetti faen. Har ingen lust till något. Livet går emot mig idag.

Förövrigt så kollade jag på tv mellan kl 14 och 00 igår. 10 timmar! Men sedan handlade det ju om kungen också. Jacko the king. Kunde inte slita mig :) Jag hade nog också svimmat som så många andra om jag vart på en konser med honom. Jag har blivit helt into Michael Jackson :) He is the man. The one and only.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0