uppdatering

ber om ursäkt för dålig uppdatering. Men orkar bara inte skriva blogg just nu :P Mina dagar är rätt enformiga, så finns inte så mycket att tala om :) Igår var jag på yra iallafall, sista yran för året. Herregud vad snabbt den här sommaren går, nu är juli slut också. Vilket även innebär att dagarna fram till den 15e augusti blir färre och färre :) Behöver verkligen den där resan. Bästa beslutet jag tagit hittils i år iallafall! 2009 ja, undra vart det här året är påväg med mig :O det har vart rätt stormigt hittildags. Undra om jag kan stå där på nyår och tänka tillbaka på året som ett bra år, hoppas det. Jag kan behöva ett bra slut på det! Så jag kan lära mig tycka om 2009 :) när jag står där då, har jag bara ett år kvar att plugga också. Fy tusingen vad gött! Tror faktiskt jag kommer gilla 2009 i slutändan. Året med alla stora förändringar, nyttigt på ett sätt.

Ikväll då, blir det Boggberg med brudarna. Ska nog bli skoj! Har vart lite bakis, men börjar vända nu. Så snart är jag redo att korka upp igen :) Skönt att vara ledig må jag säga. Enda dagen jag är ledig den här veckan. Nu har jag kommit in i hårdkörningen, såhär mot slutet av denna "arbetssommar". Jag har jobbat precis hela sommaren, helger innan midsommar och efter midsommar drog hela karusellen igång. Nu har jag den här vekan och nästa kvar som är schemalagd, jobbar kanske några dagar v.33 också för cafét kanske är öppet då med. Kan lika gärna jobba då, åker ändå till Turkland på lördagen där sedan :) min räddning, det börjar faktiskt bli lite mycket nu. Blödde näsblod två gången i förrgår, har gjort det typ två gånger i hela mitt liv! Inget trevligt :S Tror jag ska gå och sova en litet tag, är ju så himla skönt :) I morgon blir det nog lite kämpigt att jobba, ska ju rida kl 19 också. Hang in there :) Hörs någon dag.

I used to laugh it of
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'd pull a sunshine story in the pouring rain
The more I have to change I just stay the same


- Fina låt!


En sommardag för några veckor sedan. Lyxade till det med lite rosé!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0