"turktips"

Nu är resan "preliminärt" bokad :) den 15e augusti bär det av - en vecka innan skolan drar igång. Perfekt det! Så nu undrar jag om jag har några gamla turksenärer som läser min blogg? Vi ska till Alanya, så överös mig med tips om det ena och det andra tack :)

Hur som, min dag började kl. 7.20. Åkte och red vid kl 8. Vid 12-tiden bar det ju av in till Mora för att hitta resa (vilket vi tillslut gjorde). På eftermiddagen somnade jag ute i oslen en sväng, gud så skönt! Älskar solen :) nu slipper jag iallafall ha ångest över att inte hinna med så mycket sol här hemma, för nu ska vi ju faktiskt iväg! :D
Om ett tag tänkte jag gå ut till mina hästar, borsta lite och sedan rida. Tror det får bli travbanan idag. Bra med lite galoppträning kan jag tycka :) I morgon blir det jobb. Sedan då? Våmhusfest eller Orsayra? Har inte bestämt mig än...


Kommentarer
Postat av: E

Nej för faaan inte turkiet ;).. haaaaa :P Passa er brudaaar .. nog äre helt underbart i turkiet.. men faan ta på er göm er dölj er :P.. Näädåå.. ni kommer få det kanooooooon.. värme och sol.. det finns det iaf :D snart kommer du baaabe :D

2009-07-19 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0