tha day

Min dag började 8.30 typ. Vid 9 skulle jag vara på Klippoteket, Elin jobbade där idag så hon har gjort en insats med mitt hår :) Slingat lite bara. Har faktiskt hittat tag i en ny frilla jag ska intala mig själv att våga testa :P Den var snygg! En annan slags variant av den jag redan har, lite tuffare :)
Om en sisådär 5 min ska jag sitta klistrad vid tvn. TV 4 visar massa med Michael Jackson hela dagen idag! Och då lär ju jag om någon sitta som ett plåster framför tvn :P tur att det är skitväder... Jag hoppas på att "ryssvärmen" kommer in till veckan ;P
Efter kl 18 någon gång ska vi åka och hämta min Curry <3 Vi ska åka och möta upp Julia och Birgitta. Hoppas det inte tar altför lång tid :) har ju sovis i morgon i och för sig. Mys det! Kl 14 är det "Kändismatch" på Lillåvallen. Efter det är det väl bara att korka upp antar jag :) Fint det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0