ny vecka

Jag har tappat kollen på dagarna fullkomligt! Har kommit fram till att det är måndag iallafall. Vilket det inte känns som! En måndag som dessutom snart är till ända. Usch, tycker allt bara rusar iväg. Nojig igen, jag vet. Nu har mer än halva 2009 gått. Vet inte vad jag tycker om året hittils... lika bra jag bestämmet mig i slutet av det. För än kan allt hända. Det är ett sådant år det här.

Jobbat idag då. Fått "nya" tröjor för veckan. Det är "Isbjörnsvecka", så vi har fått isblåa tröjor med isbjörnen "Oski" på :) skitsött. Det står även Polar World - Orsa Björnpark på. Lär ta någon bild och visa :) Det gick in ca. 2 500 pers i parken idag. Gissa om det kändes ? Jag stog inte stilla en enda gång på tå timmar. Känner mig rätt körd i kroppen nu...
I morgon bitti ska jag rida hos Ullis, sedan bär det av till Mora med Cis. I morgon gäller det, vi måste hitta oss en resa nu. Det bara måste bli av :) Hittat ett par, men snart vågar man inte vänta så mycket mer. Är bara 4 veckor kvar tills vi sitter där på planet, fy faaaan vad nice! Jag kommer gråta av lycka, tro mig! :D
Ingen ridning idag. Curr-snurr får vila :) Vad har jag mer att säga då? inte mycket... tror vi stannar där.


Jag och Jon, förra veckan :) Att åka motorcykel var en av de härligaste grejerna jag vart med om. Vilken frihetskänsla! Lär ju köpa mig en sådan någon gång i livet också :) Bli en biker girl ;)

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0