Womanizer

Jag vet en som borde gå och lägga sig... och det är nu på en gång det. Meen, jag känner ju mig själv så himla väl :P Inte har jag läst i häftet idag heller, tänk att jag ska göra allt i sista stund. Varför måste just jag jobba bra under press? Är bra i vissa tillfällen iallafall, tex när det gäller tävling :) När det gäller, då är jag som bäst! Har bevis om ni behöver, inga problem :P
I morgon står packning på schemat. Funderar på om jag ska ta hem mina nyinköpta gardiner, de behövs fållas upp. Men hade inte tänkt göra det fullt ut, bara en lite söm i kanten sådär. Man vet aldrig vad för fönster de ska upp i, i framtiden :) Annars är det väl inget mer speciellt som ska packas egentligen... Ska ju bara vara hemma ändå :) Funderar även på om jag ska klippa mig, eller ska jag vänta till nästa helg? I-landsproblem :P Är så trött på mitt hår just nu... vad ska man göra? Hårförlängning? Är tvekis om jag verkligen skulle passa i långt hår, skulle kanske se ut som en transa ? :P Haha! Vem vet. Blir ju billigt om Elin gör det, väldigt praktiskt med frisör i släkten :) Har ju även en rätt så nyvunnen vän som är frisör, Ida-Marie :) Båda är ju duktiga också!

Blev en fika på Coffeehouse. En hallon/jordgubb smoothie, och en chokladcookie för min del :) Jättegott! Gillar blandningen av kladdkaka och kaka :P Hehe! I morgon blir det att gå upp "tidigt". Halv 10 hade jag tänkt att satsa på :P Ut på stan en sväng innan det bär av hemöver, sedan äta, diska och dammsuga då. Åker vid 14-tiden! Ska bli skönt att komma hem :) Antar att Curry redan saknat mig ;) Han hann med att bli en helt annan häst medan matte var hemma över jul/nyår. Till sitt vanliga jag :) Han behöver styras upp lite den där Curr, det är så han trivs som bäst ;) Nytt träns har han fått också, han fick börja använda det när jag tillslut fick honom att sluta bita på sitt gamla. Kan inte fatta vad han börjat med? Bita på grejerna, aja baja! Hoppas han inte börjar med det igen bara... Då åker det gamla på tills vidare, så det så :)



Godnattkram på er! / J

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Åh tack tack..:) hehe.. Jag är också sugen på hårförlägning, men har bestämt mig för att spara mitt eget. :).. Hm.. jösses va segt detta dyslexihäfte är :P. Trevlig helg vännen. KRAM

2009-01-09 @ 13:25:01
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0