Smoothie

Yes, jag följer Ninas exempel och dricker smootihe på kvällstid :) Hon har faktiskt lyckats gå ner, var det 5 kg på en månad? Det tycker jag iallafall är huuur bra som helst! Du är så himla duktig gumman :) Starkt jobbat! Tror absolut du kommer nå ditt mål! ;) Hon byter ut mackorna mot smootihe och hoppar över det där onödiga. Man blir faktiskt mätt av smootihe, orkade inte hela för den delen :P Sedan åt jag lite keso. Det är ju så himla gott det med! Keso kan man ha till allt. Det är jättegott på macka, med tex. paprika på :) Också en favorit.
Såå då var min stavmixer invigd :) Underbar julklapp! Den kommer jag definitivt ha användning för.

Dagens smoothie;
* Banan.
* "Trädgårdsbär" = svarta och röda vinbär, hallon och björnbär.
* En skvätt mjölk
* Havregryn (fiberrik)


Ser den inte god ut?

Kommentarer
Postat av: Nina

Hehe =) Den som god ut!

2009-01-13 @ 16:34:03
URL: http://shinysister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0