Slappisdag nr. 1

Idag har det inte blivit mycket gjort kan jag tala om :S Har läst jättemycket, i Tyskungen :P När jag ska ta tag i häftet är en gåta... Men det lär ju bli idag! Vi hade ju även tänkt åka ut till Bergvik idag, och kika på rean där med. Cissi är på jakt efter ett par träningsskor :) Det krävs ju lite andra skor än typ springskor. Det är väldigt skönt med extra stöd och stötdämpning!

Som på beställning ringde min prins här för ett tag sedan. "Hej gumman! Skulle bara ringa och tala om att jag älskar dig." Det är sådana saker som får livet att kännas en aning lättare, helst dagar som denna när man längtar hemskt mycket efter familj och Marcus... Men i morgon åker jag hem, och då får jag iallafall komma hem till familjen igen :) Marcus träffar jag nästa helg!

Nu tänkte jag duscha, och efter det smörja in mig med Body Butter som jag fick i julklapp. Älskar det! Luktar så gott, och så är det så bra när man är så torr som i dessa tider. Body Butter is the shit :) Funderar på att köpa mig ett par jeansleggings, finns fina på VILA. Får se hur jag gör med den saken :) Tröja/ tröjor är något som ligger högst upp på inköpslistan iallafall. Vore skönt att ha lite mer nytt att byta om med... Det är så mycket som pengarna ska gå till ändå, så här får man prioritera minsann! Det löser nog sig :) Apropå det så måste jag få fingrarna ut och ringa Stefan... gruvar mig på något vis, tror jag är rädd för att det inte ska finnas något jobb åt mig :S Men får ta chansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0