Skoldag nr .1

För detta år. Känns väl bra antar jag :) Två år kvar, kämpa kämpa! Det är verkligen jättesvårt att komma igång. Har aldrig känt att jag "är fel" som nu :O Tycker inte att jag blev klar hemma på något vis... Vanligtvis burkar jag känna att det känns väldigt ok att återgå till vardagen efter ett sådant långt uppehåll som nu under jul, men inte denna gång. Vill bara vara hemma! Hem, hem, hem. Känns ännu mer onödigt att vara här nu när föreläsningen/lektionen i morgon om Läs -och skrivsvårigheter blev inställd. Kanske på fredag med eftersom det är samma människa som ska ha oss resten av veckan... Min och Cissis vanliga flyt kan man väl kalla det :P Men var ju ändå tvungen att åka ner till idag, eftersom vi haft seminarie. Och det är inget man bör missa, inte alls. Har ett nästa vecka med, på tisdagen. Så det blev inget med att stanna hemma nästa vecka som vi trodde vi skulle kunna göra. Blir att åka ner för en dag... Men ska ju i och för sig ses med studiegruppen och greja med de sista uppgifterna i den här kursen. Blir på måndag det! Sedan kanske det bar av hemåt med tåg på tisdag? Eller så avvaktar vi och åker hem med herr Åkerman. Vi får se, vi får se... Mycket att fundera på .

Något jag borde göra nu är att läsa i det enorma häftet... har börjat iallafall, det känns bra. Men har en heeel del kvar :S Suck. Seminariet gick iallafall bra, vi blev alla godkända. Och det är ju skönt! Efter skolan var jag och C ner på stan, efterlängtade stan :) Det är iallafall något jag längtat efter! Rean, mycket rea. Köpte bara en vanlig långärmad t-shirt, en röd, på VILA. Halva priset var det, så blev väl typ 60 spänn för den. Bra pris tycker jag :P Fanns en hel del med kläder såklar. Såg en fin stickad kofta? på Bik Bok, var såklart inte på rean men den kostade bara 199, så den får det nog bli någon dag framöver tror jag :) Nu har jag skrivit mycket.. så får duga för stunden. Skriver mer senare, nu när jag har tid till att sitta framför datorn :P Hemma blir det ju inte alls så. Tuddilooou!



Några av mina berömda morotskakor, bilden är från i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0