Saturday

Första lördagen det här året har snart passerat, och jag är lika snuvig (om inte mer än igår). Trött i ögonen är jag också, man sover inte så bra när halsen gör ont :/ Curry fick vila igår, så idag piskade jag mig ut och red fast jag är sjuk. Gick väl sisådär kan jag ju tala om :S Med de här förutsättningarna ; nysnö, behaglig temperatur, mörkt + att Curry vilade igår och en sjuk Johanna, så får man väl vara glad att man satt kvar :P
Har inte så mycket mer att tala om just nu... orkar inte tänka efter heller :P Så vi får helt enkelt höras en annan gång!


Julen -07. Jag extraknäckte som tomte även då :P
Och oj vilken skillnad när det gäller snö! Mycket mer i år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0