Regn ?!

Ja här har det regnat en skvätt. Och det är +5.5! Vilket skämt :O Kommer väl frysa ihjäl när jag kommer hem!
Har ringt Stefan iallafall, utan att få svar dock... Men jag har ringt, och han får ringa upp. Det är bättre tycker jag :) Nu tittar jag på en äldre omgång av Top Model. Jag säger som Marcus; "Kan vem som helst bli modell?" Ja, verkar då så :P Tur att bilder går att retuschera, haha! Men vissa av dem ser iallafall bra ut! Det tänker jag då inte sticka under stolen med :) Fast de är rätt störda ändå, men kan ju i och för sig bero på hur tv vill få fram det, för att det just ska bli bra tv. Så är det ju med alla program, kanalerna styr mer än vad man tror :S

Nu börjar jag bli väldigt trött på att sitta här, såhär inomhus, tragiskt segt. Blir nog att gå iväg på en fika iallafall, något lär man ju göra? Kan i och för sig vara bra för mig att ta det lugnt också. Så jag blir frisk någon gång! Brukar inte vara bra på att ta det lugnt när jag är sjuk, blir alldeles för rastlös :P Kolla på vad det är på tv ikväll då kanske?

See you . / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0