Packed

Nu är väskan packad, ska bara i lite "toagrejer". Typ necessären, smink osv. Ska nog ta och duscha med min gos nu, för kl 16 går "tåget" mot Värmland :S Har sagt hej då till hästarna och så, kändes lite smådrygt :/ Men kommer troligtvis hem om en vecka igen! Det är bara tisdagen nästa vecka som är schemalagd, sedan har vi ju skrivtid till fredagen där då sociogramuppgiften ska in. Så funderar starkt på att ta tåget hem på tisdag eftermiddag! Ska kolla upp lite priser och så bara. Apropå pengar, hoppas vid gudarna att Försäkringskassan fått fingrarna ur och skickat ett svar/bekräftelse på min ändring. Annars kommer det bli kärvt  den här terminen :S Måste ringa bossen min också, och höra om jobb framöver. Ska försäkra mig om att jag får jobba i cafét i sommar också. Annars är jag nog rätt illa ute :S Men han sa ju i somras att jag skulle få jobba där ialllafall, men lika bra att dubbelkolla :) Och för den delen så behöver han mig där också, så för hans del så vore det ett stort misstag att inte låta mig jobba där :P Det är ju jag som håller i trådarna där ffs!

Sätta lite fart då kanske, mat om en timme sedan dags att klä på sig och åka :( Hörs när jag kommit fram! Tjo .


Jul -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0