Och där slank det ner!

Det sista chokladhjärtat i min Aladdinask med hjärtan, som jag fick av min handledare på praktiken :) Har fått riktigt sprutt såhär på kvällssidan! Har tagit bort alla julgrejer, tagit fram nya dukar och lite nya prydnadsgrejer. Blev så tomt när det jag haft försvann :P Är rätt tomt på mitt "matbord", men har lite grejer hemma som jag skulle kunna ta ner... en lykta med ljus och sten i som jag fick av familjen Jågas-Sjööns tex. Den skulle passa fint nu :) Har svart duk både på matbordet och soffbordet. Så det kommer väl bli lite svart, vitt och gammelrosa här när allt är klart. Kan inte ta fram mitt rosa överkast och rosa blomkrukor innan jag fått upp gardinerna, för de gardiner jag har nu är ju röda... så det kommer inte bli så snyggt :P Får bli lite kalt här inne tills jag hämtat hit gardinerna så jag kan fylla på med lite andra grejer också.


Mys på Södra Kyrkogatan


Fick lite ny energi här på ett vis, såhär har jag inte känt mig på länge! Det är precis så här jag vill känna mig och vara. Hoppas det håller i sig! Annars blir det ju så himla deprimerande :O Ska iallafall bli jäkligt gött att få till lite nytt här nu. Var på tiden :) Undra om jag ska köpa några slags småblommor som jag kan ha i mina minikrukor, som jag har mina små julstjärnor i :) Hade ju vart något, men sådana blommor lär  väl dö direkt... Till skillnad motför mina krigare till blommor :) De klarade sig fin fint här när jag inte var hemma och vattnade dem! Ställde in dem i duschen, dränkte dem och ställde dem sedan i djuptallrikar med vatten. Sedan fick de minsann hushålla bäst de vela ;) Den ena hade blommanhade t.o.m lyckats få till något slags nytt skott som petar rätt upp i luften, den ser så töntig. Min töntblomma :)


Ja ni ser ju själva!


Nu funderar jag på att göra smoothie. Har köpt lite grejer idag! Frukt och bär :) Mumma! Lär ju inviga min stavmixer någon gång tycker jag ?!

See you / J


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe.. så du ska också göra smoothie :) Vad blev det för ingredienser i din då? Puss på dig!

2009-01-12 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0