Kvällsmys med Nina <3

När som helst kommer Nina hit! Hann inte träffas i julas något, så det får bli av nu :) Sågs ju på juldagen i och för sig , men är man ute på krogen blir det ju inte att umgås precis. Så nu blir det lite sådant ikväll :)
Fick med mig både plast -och aluminiumfolie idag från DS. Tvål, hårspännen och batterier  fick även det följa med hem ;) Mycket bra handlat där! Fanns mycket kraffs som hade kunnat få följa med hem... sådant där behövligt kraffs :)

Idag har jag även hunnit med att rida, 1 ½ timme tog det. Så nu ser det ut som jag stoppat huvudet i en roughbutt :P (Är knallröd på kinderna = väderbiten) Men det känns bra, hehe. Då vet man att man vart ute iallafall! Var jätteskönt ute, alldeles lagom kallt. Men nu för det inte bli för "varmt"! Är ca. -6 här nu, och där kan det väl hålla sig tycker jag :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0