Koka ris

Kom på att jag ska ha matlåda med mig i morgon! Seg jag är... Sova ska jag göra snart också. Läsa lite i Tyskungen :) Det är så mycket jag hade velat orka med... tex bära ner massa överfulla pärmar i förrådet, sätta in papper i pärmen. Men då behöver jag en hålslagare, vilket jag faktiskt inte har här. Ta bort alla julgrejer. Hemma är allt borta, det åkte ut i fredags :) Rätt skönt faktiskt. Dags att blicka framåt! Jag ska ju fixa här, lite rosa ska det få bli :) Ska täcka över min röda soffa med ett vitt överkast eller vad det är. Så det blir nog bra!

Jag är så himla ses nu för tiden. Vad är det för fel? Kan i och för sig bero på att jag inte är riktigt frisk än. Men ändå! Orkar inget, allt känns bara blä. Allt bara rullar på på något vis, på något tråkigt vis. Jag vill att något ska hända, och det är nu! Och praktiken sedan... jag börjar redan gruva mig! Skärpning J! Suck suck suck...på mig själv.

I morogn blir det iallafall mango chutney-räkor till lunch för min del. Det som jag och Marcus lagade hemme under jul. Satans gott är vad det är! Älskar räkor. Det gör Marcus med, så kul att vi gillar samma slags mat :) Tror vi gillar det mesta för den delen, haha! Nej nu är det då dags att borsta tänderna och sova säng! Godnatt där ute . / J




Såhär fint var det en eftermiddag när jag kom hem. Mina
Karlsson-på-taket-tak! Om man tar i och fantiserar riktigt
mycket, så skulle man kunna se en
Karlsson på taket komma flygandes där!
Eller hur ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0