Hittat på anderssonskansemma.blogg.se

Tillägnat en Vän!

En vän som på alla sätt är BÄST!
En vän som är trogen
En vän som alltid är en VÄN!

en tjej som absolut inte förtjänar sån här skit.
en tjej med ett hjärta av guld
en tjej som vet vad hon vill
en tjej som inte tar någon skit
en tjej som är fin på alla sätt
en tjej som har självförtroende
en tjej som är målmedveten
en tjej som är öppen
en tjej som är rak
en tjej som säger vad hon tycker!
 
Du är så starkt, du står på egna ben i alla lägen, varför kan allt inte få vara bra för dig....
det låter som världens habblaha som att jag försöker "passa in".
Men vet du J du är så himla klockren i allt du gör. alltid ärlig och alltid rak och öppen!
om bara allt fick vara bra du är värd det absolut bästa..
ser verkligen upp till dig tjejen!!

du är den bästa!!!

Jag säger bara en sak; Jag vill bli älskad för det du precis beskrivit, inte trots det. Tack Emman min! <3

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Japp så heter det, men jösses va krångligt det är hehe. Blir aldrig som man tänkt sig..:P.. Men visst kan jag göra det..:) KRAM

2009-01-26 @ 19:59:13
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: Natalie B

svar: haha ja självklart :)

Kul att du har hittat min blogg föresten..får man fråga hur? :) //Natalie

2009-01-27 @ 20:22:11
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0