Färdig!

Äntligen så fick jag till den uppgiften också. Jag och C ska åka till skolan i tid så vi hinner skriva ut! Hoppas det duger :S Och jag önskar att jag kunde vara mer ute i tid, men nu har jag faktiskt inte haft möjlighet att skriva hemma. Så jag gjorde det bra ändå, hade skrivit ner det mesta förhand så det löste sig till det bästa ändå. Har häftet att läsa klart, har knappt läst ett kapitel :S Men det är ju såå tråkigt, gillar inte att läsa sådant man måste :P Håller ju på med Tyskungen nu, och den är fortfarande bra :) Har snart kommit hälften! Jag upptäckte att boken var rätt tjock (drygt 400 sidor), och med liten text. Men det är som sagt en bra bok, så det gör inget. Plus att jag inte behöver skynda mig med den på något vis, så jag läser i lugn takt och bara njuuter :) Hörs senare mina vänner, och icke vänner. Antar att det är sådana som läser här också :P Tjo!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tyskungen är huuuur bra som helst, är alla hennes böcker men :P Jag har den på ljudbok om du inte orkar läsa ;D Puss

2009-01-07 @ 15:39:40
URL: http://s0ckret.blogg.se/
Postat av: Johanna herself

Hehe ok :D Vad bra! Ja jag hör av mig, men tror inte det ska vara några problem ;) Puss!

2009-01-07 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0