Bloody sunday

Still sick. Inget mer att säga om det... Blir bara så sur att jag inte känner någon smak! Tänkte äta upp min rulle (kebabrulle) men det känns inge kul :P Jävla sjuklighet.

Nu är det inte många dagar kvar här hemma i Dalom. På tisdag åker vi ner till K-town igen! Dags att återgå till vardagen, antar jag :) Känns skönt på ett vis. Men har vart fruktansvärt skönt att få vara hemma! Här finns alla jag vill ha i min närhet :) Meen lär väl ner och fortsätta plugget, så det blir något av mig :P Hehe!
Idag har jag vart upp med Curry, och Tösen med för den delen, till ridskolan. Linn har hoppat, och jag med lite på slutet. Måste väl få leka av mig lite :P Det gick iallafall jättebra! Linn är duktig med min prins :) Det kommer nog bli riktigt bra det där! *ser ett litet  ljus i den lååånga och djupa mörka tunneln*
Hästarna fick gå ut till lunch idag, vid kl 13. De kom in för en stund sedan ser jag här genom fönstret. Det är så himla kallt ute! Tycker folk som har sina hästar/djur utomhus idag är körda på alla sätt och vis! Vad är det som säger att bara för att det är djur att de inte fryser ?! Såg flera hästar idag som säkert vart ute sedan i morse, när det nästan var -30, som var alldeles frostiga på halsarna och huvudena. Och tunna täcken hade de på sig! Curry var alldeles vit i luggen nu såg jag, av att "bara" vara ute i 2 timmar i den här kylan... Nej, tycker inte att det gör någonting om en häst kan få stå inne lite för omväxlingsskull!
Tempen har vart och vänt på -23 idag, men nu är det påväg att bli kallare igen. Huuua! Mina fötter höll på att frysa till isklubbor när jag gick från klubben. Tårna var väl vita :S Tycker det är läskigt när det blir sådär. Ingen känsel för fem öre. Lite varmare kan det faktiskt få bli! -10 är väl ok iallafall?

Nu borde jag läsa lite i häftet och läs -och skrivsvårigheter... jag är så himla seg av mig :P Och det gör ju inte saken bättre att det är så himla tjockt! Ett riktigt fett helvete :P Får hoppas på att det är intressant. Är ju bra om jag börjat lite menar jag :P Det ska vara läst till på torsdag... suck!







Jul på Matslofvagården :) Det är riktig jul det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0