there´s no limit

Jävlar vilket partyhumör jag är på :D Bästa på lääänge! Telefonen går varm av både mess och samtal, träffat folk på Systemet och det verkar som alla ska på tältet ikväll :D Fy fan vad skoj det ska bli!! Är nästan rädd att jag blir för party och super omkull, men det ska väl ändå inte behöva hända?! Får ta´t lugnt med virren ;) Hahaha!
Mottot ikväll är; there´s no limit!

Dagen har för övrigt vart perfekt hittils. Jag och Sofie tog oss en vända med puppu-hästarna, vi red nere på isen. Fy vilket härligt väder vi har :D Soool och den värmer som bara den. Tror bestämt att våren är påväg med stormsteg! Och jag stormtrivs ;)

 J är på topp! Och då vet man aldrig hur det kan sluta ! See ya tonight ;P


Bring the party to me ;D

Kommentarer
Postat av: Renée

Hej kusin! hur mår du idag?! ;) var det en vild natt?! :) Kramar!

2009-03-01 @ 21:12:09
URL: http://sjukadrommar.blogg.se/
Postat av: Johanna herself

Ja, det skulle man väl minst sagt kunna säga ;D Jo då, var mest trött. Och är än :P kom visst inte i säng först vid kl 6 har jag fått höra i efterhand :P Haha! Kram på dig! <3

2009-03-02 @ 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0