summer party

Ikväll är det summer party i R-vik. Hade vart kul att gå på, men nu är det faktiskt så att jag laddar som en dåre för i morgon :P Förresten så har jag glömt att tala om hur det var på Hammerfall-konserten! Den var iallafall jätte bra :) Vi stog nästan längst fram när de började spela, jag väntade på Hearts on fire hela kvällen, och den kom såklart sist :P Fick höra den iallafall, haha! Helt galet full blev jag också... huuua! Men det behöver man ibland också, tycker jag :P Hela gänger avslutade kvällen/natten frossandes på donken. För en gångs skull var det gott med äckel-McDonalds :P

Idag har jag inte gjort så mycket direkt, vilket har vart huuur skönt som helst. Förmiddagen segade jag mest runt, jag och brorsan var ute en stund och lekte med Nicke. Den hunden blir bara mer och mer galen för varje dag som går :D <3 tog lite kort också, på all snö bl.a. Stackars bubblisen är så gott som helt täckt! Men snart är det sommar, då ska vi ut på stan och ragga. Jag och min bubbla ;)

/ little J

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Tänkte önska er en superbra kväll. ;)

2009-02-28 @ 14:05:20
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: J herself

Taack :D Du skulle ha bart här I-M! Du får masa dig hit upp nästa år när det är Vasaloppet ;D

2009-02-28 @ 15:10:20
Postat av: E

Hoho, bubblisen ;).. stackarn :P.. förövrigt J, fan va du e bra ,:)

2009-03-01 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0