Rumpchock på tältet igår

Yes, och den stog ingen mindre än lilla jag för :P Det kan gå lite väl vilt till när man dansar ibland, eller hur Elli ? :P Haha! Men det gör inte så mycket, det är ju ändå bara bra reklam ;P Hade ju mina spetsleggings också, så det var ju inte så diskret precis. Ja jag säger då det. Tror bestämt jag skyller det hela på Pontus, det var han som fick mig att ta beslutet att gå ut. Han tyckte att jag kunde behöva det, och jag är inte sen att hålla med ;O Höhö.
Träffade iallafall på många gamla ansikten. Det gillas :) Bästa kommentaren för kvällen var väl av Jonas ändå;

-Fan Johanna! Kan du sluta vara så jävla snygg ?! *med ett surt uttryck i ansiktet*

Haha! Vi avslutar inlägget med det tycker jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0