köttbullar&potatis

Nu har jag slevat lite köttbullar och potatis. Visst lät det trevligt ? :P Innan det var jag och my dear ute på en promenad, på ca. 45 min. Var riktigt skönt och behövligt.

Snart är det fredag, vilket innebär en sak. Hemfärd :P gud vad jag nöter vägen mellan Karlstad och Orsa känner jag, med va' fan. Snart är det praktik..  4 veckor i streck. Vilket kommer innebära rätt många helger här nere. Får se ifall det bli att åka hem någon helg mitt i, men äh. Får hoppas på besök istället ;) tihi <3
Apropå det, guuud vad jag saknar min Nicke-bus! Det är en härlig prick det :) Och han blir så stor, mammas lilla gris! I måndags fyllde han 11 veckor, och igår hade vi haft honom i 3 veckor :O helt sjukt vad tiden går. Längtar så till det blir vår! Älskar den årstiden. Då man kan sitta ute, solen börjar värma och man kan äntligen börja få lite sol på sin annars så bleka  nuna :O usch, man är ta mig fan genomskinlig!
Neej, nu ska jag nog börja dra mig bortöver till min darling <3

see ya .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0