förfyyyld :(

Så nedrans typiskt! Nu börjar det där förbannade snoret rinna igen... Har var nog sjuk nu tycker jag! Brukar inte vara sjuk såhär ofta som jag vart det senaste halvåret. Vad ska detta betyda ?! :O
Om ca 2 ½ timme bär det av norrut igen, för ännu en helg hemma i Dalarna.  Undra hur många mil jag åkt sedan skolan började efter jul ? Blev ca. 600 mil nu när jag räknade efter :P innan den här veckan är klar blir det 700. Blir ju 50 mil/vecka. 25 mil hem, och 25 tillbaka. Haha! Helt sjukt... Men man vänjer sig faktiskt :P Blir ändå lugnt med åkande om ett par veckor... får ta igen mig då :P

Åååh! Jävlar!! Det var nära för Charlotte Kalla att få silvret! Vilken spurt :D Haha! Undra om någon hörde mig skrikandes här inne! Mycket bra, mycket bra. Så ska det se ut :)
Nu ska jag dammsuga och fixa med resten, så jag kan äta det sista jag gör. Broccoli och skinkpaj. Göttans :)

P&K/ little J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0