fettisdag

Nu har jag duschar av min innan svettiga, men nu så nöjda kropp :P Blev en lång promenad idag, på lite drygt en timme iallafall. Solen värmde så skönt, nu börjar våren komma. Fan vad härlgt! Allt blir lixom en aning lättare då på något vis.

Idag är det fettisdag, och bokrea :) så idag blir det en semla och kanske ett bokköp för min del. Apropå köp så köpte jag en sådan där spetströja, på Gina och ett linne på wear it. Kanske tar kort på det senare. Nu har man iallafall lite mer att välja på... fantasin börjar lixom ta slut på helgerna :P Blir en till swäng bland klädaffärerna idag, är ute efter en viss grej :) Det kommer bli så bra, eller hur Cis ? ;) Moahahaahaa!


Ut och tjocka er i grädde och mandelmassa/vaniljkräm, och allt vad som kan tänkas!
För det ska jag :)


Kommentarer
Postat av: Cis

Ja det kommer att bli såå bra ;P Snyggast på plats ;D hihii

2009-02-24 @ 14:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0