Dålig utdelning

Har letat böcker i bibliotekskatalogerna i Orsa och Mora, men det var dålig utdelning idag. Ser ut att få lov att låna 7 böcker på fjärrlån :/ 2 av 9 fanns iallafall här i Orsa. Den kommande kursen är på 10 veckor, och den innehåller 4 veckor praktik. Så det kommer bara swischa till! Sista kursen är på 5 veckor, och det är då vi ska skriva den stora rapporten :S Gud vad tiden rusar iväg.. snart har februari passerat också! Och jag står mest på sidan av och bara ser på, känns det som. Jag hänger inte riktigt med i svängarna som livet har bjudit på de senaste månaderna. Men jag försöker iallafall så gott jag kan!
Kl. 13.00 går bussen mot stan. 4.18 timmar tar det visst, blir alltså en annan rutt söderut denna gång. Kan ju vara kul med lite omväxling :P

Igår var jag och Nicke hos Lowa, Sofie och Robin :) Det blev lite lek tillslut, även om Nicke fick sig en rejäl omgång då och då :P Lowa är ju liiite större då, haha! Men han tuffade till sig tillslut, min lilla Nicke :)
Måste också bara säga att Sofie har då träffat en bra trevlig kille ! :) Inget "hawaii-drömmande" där inte.  Utan en kille med båda fötterna stadigt stående på jorden. Tummen upp för det!

Nu lär jag sätta fart. Hörs väl kanske senare.. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0