vår julskinka har rymt

lyssnar på julradio.se :P just nu sjunger de om att julskinkan har rymt. försöker nämligen skapa lite julstämning här i stugan! om jag inte drar upp mina persienner så kan jag ju låtsas att det finns massa snö där ute :P
kikar lite halvt på längd på tv. Anna ska ju åka :) kul att man känner en kändis :P vi som åkte skidor tillsammans när vi var små. jag skulle kanske ha hängt i ;D hehe. men det blev hästar på heltid istället för min del :) och den karriären har ju inte vart dålig den heller! mina största minnen är när jag blev "värvad" av Avesta för att vara med i deras elitlag, våren -04, zon nord. vilka resor det var... Sundsvall, Söderhamn och slutligen Umeå för final. otroligt lärorikt och roligt var det :) DM-vinsten är det största jag gjort individuellt. kommer aldrig glömma den dagen. 9/11 -06. mitt sista ponnyår :( men blev en klockren avslutning på min ponnykarriär :) sedan får vi som om det blir någon storhästkarriär. återstå att se :) är iallafall väldigt sugen på att köpa en stor puppu-häst sedan. men det tar vi då!

har nedräkning nu. så fort tanken kommer att jag snart ska få åka hem för i år gör att det pirrar till i magen :D längtar verkligen hem nu. det är faktiskt bara 5 dagar kvar! min Curr längtar nog efter matte, han är så deppig där hemma säger mamma. men snart gubben är jag hemma :) vi får hoppas på snö så vi kan ut och busa i snön! är så roligt att rida ute i snön :) GAAAAH vad jag längtar hem!!
enligt yr.no ska det snöa här i Karlstad till veckan. hemma med! det ska även bli kallt. här har det vart plusgrader hela tiden hittils, förutom ett par dagar när vi kom upp i -5 :P vi får se o mdet blir -17 här nere på torsdag som det påstås. då får min vinterjacka göra premäir för i år :P har inte behövt den ännu, och nu är det väl dags?

nu tror jag det är dags att sluta skriva också. ni lär ju ska orka läsa :P ha´t så bra idag! bjuder på lite julmusik.
P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0