soffläge

vilken kväll det blev igår! Karin tog sig in på Nöjes, antar att vakten inte kunde motstå våran klockrena dialekt ;) sen fick han till det lite fint; vilket flax du har, idag är det special för 90:or! haha! det var snällt av han, för Karin kommer ju faktiskt in efter nyår! tror dock det blev lite för mycket shots och jäger-red bull för henne, så kvällen slutade vid Cissis toalett :P fick även två översovare på köpet här i natt. som inte räknades som finbesök från Dalarna iallafall :P tror vi kom i säng kl 5 :O (fast Cissi och Karin gick och la sig rätt så på en gång)
nu börjar jag bli astrött. men får inte somna nu, då kan jag väl inte somna ikväll. får hålla igång :) ska in till Cissi och kolla vad girlsen gör. tror de äter frukost, det har jag precis gjort. det satt fint! duschen med, den var nog det bästa :P
vi får se hur tjejerna tar sig hem eller inte. fiddä var ju ut i fredags också, så när de kom igår var hon fortfarande full :P och med tanke på Karins snygga avslut på kvällen så är det nog inte dags att åka hem än på ett tag :P i värsta fall får de väl åka hem i morgon! nu ska jag se om jag fastnat på några vimmel bilder... om jag drar mig till minnes var det nog en och annan fotograf som fotade oss :S

ha det gött! P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0