satuuuurday

idag sov jag inte lika länge som igår. gick upp strax innan halv tio faktiskt :) det väntas ju besök här idag, så tänkte jag skulle hinna med lite skit innan det. som att dammsuga, hämta mattorna i förrådet, kanske plugga? vore bra om jag hann få undan lite till. skadar ju inte! är så himla lat under veckorna...
idag känner jag mig mer positiv inställd till livet :) antar att alla människor har sina svackor, man är ju inte mer än människa? fast sen finns det ju dem som får allt serverat och glider genom livet på en räkmacka. sånt som är lite jobbigt skiter de i, och bara går den enkla vägen. de förstår inte vad kämpa betyder. man behöver motgångar för att lättare tackla nästa. så är det bara. man kan inte alltid ha sina föräldrar eller andra att falla tillbaka på. man vill väl bli vuxen någon gång för sjutton :P det stärker en mer som människa att kunna klara av livets motgångar på egen hand. min åsikt :) annars är det ju bara att ringa mamsen om man behöver hjälp med att föda sina barn sen ;D haha! skämt åsido.


mycket shopping


nu ska hon sätta fart :) för idag blir det shopping. vi börjar med Bergvik köpcenter, IKEA (och systemet :P). i morgon intar vi stan :) måste ju passa på att visa runt lite när man får besök! jag ska iallafall köpa värmeljus på IKEA och julklapp till mamma och pappa :) vet precis vad jag ska ha! ;)
höres sen!


IKEA Karlstad

P&K/ little J

Kommentarer
Postat av: Renée

Kloka ord från en klok kusin. :)

håller med dig, och man blir bara starkare av att ta sig ur motgångarna.

KRAM !

2009-12-05 @ 20:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0