record

igår hade jag rekord i min blogg. vart kom alla ifrån? :P fränt!
idag är det en bra dag. även om snön slaskar som aldrig förr! fick dra på mig mina blommiga stövlar (kort modell) när jag skulle gå hem till Paulina i morse :P men de är söta. inga vanliga grönisar :) jag och Maria tog bussen hem sedan. det hade börjat snöa så vi blev lata :P nu är allt klart inför torsdagen och nu har jag bara mina egna uppgifter att koncentrera mig på. "bara", kan var nog det. men snart är de klara, ser ljuset där framme i tunneln ;P tror jag mår så bra som jag gör idag för att nu är jag ännu en dag närmre hemfärd! inte i morgon men nästa dag är det dags!

i eftermiddag är det träning på schemat. sista powertstepen för i år :( måste försöka hålla efter det här hemma nu. börjar verkligen känna mig stark i kroppen! det är så himla kul när man känner skillnad :)
har laddat ner lite ny musik som jag ska köra in på telefonen. man lyssnar sig lätt trött på musiken så det är dags för lite nytt och fräscht skit. blev ju bussresa, Martin skulle åka på fredag :( så typiskt... men men. vi får roa oss med våra datorer, musik och varandra :P brukar funka fin fint det med.

 

P&K/ little J


Kommentarer
Postat av: Rebecca

bra låt! ;)

2009-12-15 @ 13:42:59
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0