pics

här kommer lite bilder från december -09.

Blandat från Karlstad:

 

Bild 1 & 2: Saffranspannkekväll!
Bild 3: isflaket som satt fast inne på väggen i mitt kylskåp!
Bild 4: blommorna jag fick med bud. på lappen står der "Vi älskar dig" <3
Bild 5: Mongomat (Mongolisk). bästa käket :)


Helgen hemma (1a advent):





Från skolan:



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

detta är det vitaste vi fått uppleva här i Karlstad hittils!


mina söta lusseänglar. i morgon får jag tända tre ljus :) julen närmar sig!

 

Nu ska jag och familjen Andersson gå på luciafirande här uppe i kyrkan! det lär vara hur fint som helst.

P&K/ little J


Kommentarer
Postat av: mamma

fina o stämningsfulla bilder!Vi längtar efter dig

2009-12-12 @ 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0