onsdag i K-town

dagarna rullar på. det är redan onsdag, och i morgon väntar den sista skoldagen för veckan. GÖTT! var till skolan i ett par timmar på förmiddagen, vid 10.30 åkte jag och Cis ut till Hultsberg. lektionen med barnen gick jättebra, de var duktiga på problemlösning! när vi kom hem sprang vi på stan lite. mest för att titta efter julklappar, vilket resulterade i tre inhandlade julklappar för Cis och en för mig. då var brorsan avklarad iallafall! har en idé om vad jag ska köpa till mamma och pappa. tror det blir bra! man har ju inte direkt den rätta budgeten för att kunna handla allt man vill till sina nära och kära. och idag kom jag och Cis riktigt billigt undan! ibland är det hårt att vara student.
om två timmar ungefär är det dags för träning. dansstep idag. är gött med träning, då kan jag rensa skallen lite och så slipper jag tänka på sånt som är jobbigt. iallafall för en stund.

det är minsann inte lätt att vara människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0