one week to go

om precis en vecka är det julafton! :D det är sjukt vad tiden går fort. två veckor kvar på 2009! tacka gudarna för det :O om nio timmar bär det av mot Dalarna! gööööött :D i natt har jag drömt att julen och allt var över och att jag var tillbaka här i Karlstad igen :P

nu väntar årets sista skoldag. redovisning av våran fria uppgift! jag, Maria och Paulina har som sagt gjort ett mattespel, och det ska presenteras för klassen idag. måste erkänna att jag börjar bli nervös! även fast jag känner alla i klassen är det ändå lite småjobbigt att stå där framme. vi är ju ändå ca 40 st i klassen... men det ska nog gå bra! rätt var det är så är allt över och det är time hemfärd ;)
dags att klä på sig kläder och gå till bussen. idag är det faktiskt ca -6 här. det ni :P det är kallt för att vara här. gissar på att det är minst det dubbla hemma. höres!

P&K/ little J

Kommentarer
Postat av: Renée

I Västerås var det -11,5 imorse!! :s

2009-12-17 @ 11:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0